Ko Phi Phi Don & Vietnam so far!:)

Hei hei, no er det lenge sia vi har oppdatert. Grunnen til det er at vi har utsatt det til vi fann ei datamaskin som kunne la oss legge inn paa bilder ogsaa, noko som fremdeles ikkje har skjedd. Saa da maa daakke berre smore daakke med tolmodigheit ei lita stund til, saa skal vi love at det kjem masse toffe bilder!:) Men vi mista ikkje motet fordi datamaskinene ikkje virkar slik vi vil at dei skal virke, saa no skal vi fortelle litt om den siste veka..

Ko Phi Phi Don:

Vi kom til Ko Phi Phi etter nesten eit dogn paa reisefot. Baaten fra Ko Tao var ikkje paa langt ner saa "luksus" som baaten til Phi Phi. Paa ungdomsspraaket kan vi fortelle at det nesten blei Guinnes rekord i spooning. Kvar person hadde 40 cm brei madrass som laag tett i tett med nabomannen uten noko som helst slags skille. (Dokumentasjon kjem). Naar vi kom fra kom var det ein "taxi" les: trillebaare som bar bagasjen som tok oss til bungalowen vaar. Vi budde litt oppe i hogda, ca 5 min aa gaa til strandomraade. Bungalowen var akkurat slik som vi ville ha, litt shabby, kaldt vatn (Heilt greit naar ein er solbrendt), men i fantastiske omgivelser. Dagane paa Phi Phi gjekk med til soling, og kveldeane gjekk med til littchang'ing (lokal ol), flammeshow, og aa stifte nye bekjentskap..og sjolvsagt Maaaaat :D. (Nemnte vi at vi er blitt nokon heltar paa aa smake ny mat, og ete med pinnar?!) Vi har ogsaa kjopt oss t-skjorter med det asiatiske ordtaket: SAME SAME, BUT DIFFERENT. Dette folar vi passa ganske saa bra til oss, men tanke paa at vi er saa "utrulig" like her nede.

Siste dagen paa Phi Phi reiste Hilde og Veronika ut paa Phi Phi Leh paa stranda Maya Bay ogsaa kjent som The Beach. Det var ein halvtimes koselig baattur paa sjo som ligner glasur/silke..ja, veldig flott! I strandkanten stod alle aa knipsa bilder i alle slags poseringer, og vi var ikkje noko daarlegare. Det vil seie masse flotte bilder der vi sitter i vatnet og ser utover og kosa oss. Bildene skal daakke faa sjaa snart i nermaste framtid. Saa no skal Hilde og Veronika heim og sjaa The Beach og peike paa kvar vi har vore..akkurat slik som alle andre turistar som har vore paa The Beach!:P

Det som er saa herlig med Phi Phi er at det ikkje fins motordrevne koyretoy, anna enn paa vatnet. Saa Veronika sin draum om aa leige scooter, og Hilde sin draum om aa sitte bakpaa med vind i sitt blonde haar gjekk i vasken. Bedre lykke neste plass. Men vi ville ikkje ha byttavekk den trafikklause oye med scooter uansett. Rundt paa mange av restaurantane vi var paa fekk vi sjaa masse bilder fra Tsunamien i 2004. Det var til og med bilder fra daa bolga slo inn over mot land, og folk berre stod aa saag paa uten aa skjonne kva som foregjekk. Sjolvom Phi Phi har komt seg opp igjen i staande, kan man fortsatt sjaa oydeleggelsane fra Tsunamien. Bungalowen vaar laag faktisk midt i romningsveien til "sikkerhetsplassen" om ein ny Tsunami skulle inntreffe, vi fiksa oss lett der!:)

GOD MORNING, VIETNAM!

Turen til Vietnam var om mulig enda lenger og frustrerande enn nokon anna forflyttningstur saa langt! Det starta med 2 timar i baat og17 timar i buss, for vi paa nytt var paa flyplassen i Bangkok. Heilt greit det liksom. MEN, naar vi kom til flyplassen var ikkje billettane vaaras booka (kilroy), og vi fekk heller ikkje booka nye fordi vi ikkje hadde bevis paa at vi skulle vere i Vietnam mindre enn to uker. Det var litt vaaras feil ogsaa sia vi lever i ei boble og er dognville, og ana ikkje kva slags dag det er, og klarte aa liksom fikse detta paa ein sondag. Tanken slo oss etter vi trudde alt var i boks.. Derfor blei det sju lange timar paa flyplassen for daakke heime i Norge var staatt opp og komt daakke paa jobb. Vi veit 7 timar paa ein flyplass kanskje ikkje er saa masse, men det var litt kjipt naar vi ikkje viste om vi kom oss vidare, naar vi kom oss vidare og korleis..Same same! Men alt ordna seg til slutt, vi fekk tak i ei snill dame fra Kilroy som fiksa billettane paa 5 min, og vi satt paa flyet innen 3 timar!:D Tre BLIDE jenter, ja takk!!:D

I Vietnam nermare bestemt -Ho Chi Minh City (Saigon) hadde vi allerede booka hotell, og paa flyplassen stod taxi-mannen med eit hyggelig skilt som stod: "Hilde Vik" paa. Hilde har aldri vore saa glad for aa sja namnet sitt for (Veronika syns ogsaa Hilde Vik var eit fint namt i det oyeblikket!:P). Det bar rett paa hotellet og i seng. Nemte vi at hodeputene her i Asia er laga av murstein? Men alt duge naar man er trott nok! Forste dagen var vi kjempe klare for vannpark, lettare sagt enn gjort. Vi hoppa i bikinien og inn i ein halvtimes taxi tur for aa finne ut at vannparken varSTENGT paa TIRSDAGA..Kva er oddsa for det?? Vi provde oss paa nestevannpark, men den varganske elendig i forhold, saa vi gav oss paa det og gjekk heller i sentum og kikka..i bikini :) ++.

I dag har vi vore i Mekong Delta, eit flytande marked gjennom kanalar og sideelvar. Vi koyrte rundt i smaa baatar, og 4 manns kanoer med trekant-straahatt paa hovudet. I tillegg til aa faa smake paa forskjellige ting som dei dyrka og lagde fekk vi alle tre lov til aa holde ein slange. Den var ca 2-3 meter, og tung! Vi drakk ogsaa honningte i eit "vepsebol" kvar Hilde reiste seg opp og ned fra stolen med lyden "iIIIIIIIiiiiikkkkk, hhhhhhh" kvar einaste minutt. Kjempe kjekt te-selskap med vaaras nye vennar fra Kina :D Det seie litt naar ho er meir redd for eit flygande vesen som laga herlig honning, enn eit stort slimete dyr som spiser heile rotter! Veronika aat ikkje ffra klokka 7 om morningen til 7 om kvelden og var veldig KLAR for mat naar vi trakka i land. Alt gjekk i grisen for aa seie det saann :)

I maarra gaar turen til Co Chi tunnellane for ein halv dag. Det gledar vi oss veldig til, saa stay tuned for fleire oppdateringer og forhaapentligviss bilder :) Vi skal love at dei kjem litt oftare og i litt meir leselig-behagelige doser neste gang. Vi foler vi har hatt ein 6 timers tentamen no, men vi likar det saa godt alikevel att daakke heime kan sjaa og lese kor bra vi har det, og kormykje kjekt vi gjer. Og vi likar enda bedre aa faa tilbakemeldinger om korleis daakke har det i Noreg, fordi daakke alle er fortsatt hogt sakna. Etter turist-turen i maarra skal vi ta nattbuss til Nah Trang, saa her blir det mykje aa glede seg til.

PS: I gaar klipte vi oss hos nokre mannlige vietnamesiske frisorer for den nette sum av 14 kroner. Nokon var litt meir fornogde enn andre. Say no more!

Veronika: Bestefar i Rorvika du hadde rett, naar du spurte om eg skulle ut og reise med alt det haaret, det er hett og klamt saa neste gang skal eg hoyre paa deg med ein gang :) KLEM